Κυριακή 5 Ιουνίου 2011


Άτομα δυναμικού χαρακτήρα είναι συνήθως τα πιο χαρούμενα. Δεν κατηγορούν άλλους για προβλήματα που έχουν την πηγή τους στις δικές τους πράξεις και την έλλειψη κατανόησης. Ξέρουν πως κανείς δεν έχει τη δύναμη να προσθέσει κάτι στην ευτυχία τους ή να αφαιρέσει κάτι από αυτήν, αν αυτοί οι ίδιοι δεν αφήσουν τις δυσμενείς σκέψεις ή τις κακόβουλες πράξεις των άλλων να τους επηρεάσουν.

Η ισχυρή αποφασιστικότητα να είστε χαρούμενοι θα σας βοηθήσει. Μην περιμένετε την κατάστασή σας ν’αλλάξει, σκεπτόμενοι πως μέσα της βρίσκεται το πρόβλημα. Προσπαθήστε να είστε χαρούμενοι υπό όλες τις συνθήκες. Αν η χαρά σας φαίνεται μερικές φορές να εξαρτάται από ορισμένες περιστάσεις, τότε αλλάξτε τις συνθήκες σας ώστε να είστε συνεχώς χαρούμενοι.

Μη περιορίζεστε από προκαθορισμένους κανόνες, καθώς υπάρχουν εξαιρέσεις σε καθέναν τους. Ίσως να λέτε, « Αν αυτό ή εκείνο συμβεί, θα είμαι πολύ ευχαριστημένος». Μην περιμένετε. Αρπάξτε το υψηλότερο βραβείο ευτυχίας που βρίσκεται εντός της απόστασης μέχρι την οποία τα χέρια σας φτάνουν, διότι η χίμαιρα του ελπίζειν  για ευτυχία, ώστε αυτή να αναβάλλεται, σας οδηγεί μέσα από πλήθος τελμάτων απογοήτευσης.

Η ευτυχία μεγαλώνει από αυτό που την τρέφει. Μάθετε να είστε χαρούμενοι, με το να είστε χαρούμενοι όλον τον καιρό.                            

 Ο Τζον είπε, « Αν αποκτήσω λεφτά,θα είμαι χαρούμενος». Όταν πλούτισε, είπε, « Θα είμαι χαρούμενος όταν ξεφορτωθώ την έντονη δυσπεψία μου». Η δυσπεψία θεραπεύτηκε, αλλά σκέφτηκε, « Αν αποκτήσω γυναίκα, θα είμαι χαρούμενος». Ο γάμος του έφερε μονάχα δυστυχία. Ο δεύτερος γάμος του ήταν ακόμη χειρότερος. Νόμιζε πως θα ήταν πιο χαρούμενος αν χώριζε και με τη δεύτερη γυναίκα του και αυτό έκανε. Τώρα, στην ηλικία των εβδομήντα, σκεφτόταν, «Δε θα είμαι ποτέ χαρούμενος αν δεν ξαναποκτήσω τη νεανικότητά μου». Με αυτόν τον τρόπο οι άνθρωποι προσπαθούν, αλλά ποτέ δεν πετυχαίνουν το στόχο της ευτυχίας.

Αποφασίστε πως θα είστε χαρούμενοι είτε είστε πλούσιοι ή φτωχοί, υγιείς ή μη, σε χαρούμενο γάμο ή το αντίθετο, νέοι ή γέροι, χαμογελαστοί ή κλαμένοι. Μην περιμένετε τον εαυτό σας, την οικογένειά σας ή το περιβάλλον σας ν’αλλάξει πριν να μπορείτε να είστε χαρούμενοι μέσα σας. Αποφασίστε να είστε χαρούμενοι μέσα σας αυτή τη στιγμή, ό,τι κι αν είστε, όπου κι αν είστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου