Σάββατο 25 Ιουνίου 2011



Κεφάλαιο 4

Μάθετε να Συμπεριφέρεστε Όμορφα

Δε θα μπορέσω ποτέ να ευχαριστήσω αρκετά το δάσκαλό μου που μου έλεγε συνεχώς, «Μάθε να συμπεριφέρεσαι».

Ανακάλυψα πως μπορούσα να δω τον εαυτό μου να αντανακλάται πιο ξεκάθαρα μέσω των μυαλών των άλλων, ειδικά μέσω του απροκατάληπτου μυαλού του Διδασκάλου μου, παρά μέσω της ίδιας μου της θολωμένης κατανόησης.

Άρχισα να συναναστρέφομαι με ήρεμα μυαλά και να τα ρωτώ πως έμοιαζα από τη γωνία των πνευματικών τους αντιλήψεων, διότι ανακάλυψα πως υπήρχε διαφορά μεταξύ του τι πίστευα εγώ πως πίστευαν οι άλλοι για μένα και του τι πραγματικά πίστευαν για μένα.

Χρειάζεται πολύ κουράγιο για να διακινδυνεύσεις να ρισκάρεις μία λεκτική μάχη ή κάποιον άλλο μπελά, απλά για να δείχνεις στους ανθρώπους τα ελαττώματά τους. Γι’αυτό οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται να σας κριτικάρουν κατάμουτρα. Οι περισσότεροι σας δαγκώνουν  πίσω από την πλάτη σας και σιωπηλά σας κατακρίνουν στο μυαλό τους.

Οι στενοί σας φίλοι δε σας κριτικάρουν ανοιχτά λόγω του φόβου τους μη σας προσβάλλουν, αλλά το κάνουν εσωτερικά, όπως κι εσείς αυτούς. Αν θέλετε να ξέρετε τι σκέφτονται οι φίλοι σας για σας, συμπεριφερθείτε τέλεια και φροντίστε συνεχώς να βελτιώνεστε με το να είστε ανιδιοτελείς, σοφοί, ήρεμοι, διαλογιστικοί, άφοβοι, γλυκείς, ειλικρινείς, ευγενείς, μεθοδικοί, πιστοί στο λόγο σας και ατρόμητα σταθεροί και οι φίλοι σας θα είναι τόσο ενθουσιασμένοι από την καλοσύνη σας που θα σκέφτονται και θα μιλούν δυνατά και ανοιχτά για το τι είστε.

Μάθετε πώς να κάνετε τον εαυτό σας να συμπεριφέρεται όμορφα και να είστε χαρούμενοι και θα επηρεάσετε αναλόγως όλους όσους συναντάτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου