Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011



Οι δοκιμασίες δεν έρχονται σε σας για να σας καταστρέψουν, μα για να εκτιμήσετε καλύτερα το Θεό. Ο Θεός δε στέλνει αυτές τις δοκιμασίες, είναι δικής σας κατασκευής. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αναστήσετε τη συνειδητότητά σας από το περιβάλλον της άγνοιας. Οι φασαρίες στον περίγυρό σας γεννιούνται μέσα από τις συνειδητές ή μη συνειδητές πράξεις σας στο παρελθόν, κάπου, κάποτε. Η ευθύνη γι’αυτό είναι δική μας. Παρ’ όλ’ αυτά, δεν πρέπει να αναπτύξετε κάποιο σύμπλεγμα κατωτερότητας. Πρέπει να λέτε: « Ξέρω ότι Εσύ έρχεσαι! Θα δω το φως Σου πίσω από τα γκρίζα σύννεφα και μες στον ανταριασμένο ωκεανό των δοκιμασιών, Εσύ είσαι ο πολικός αστέρας των ναυαγισμένων μου σκέψεων». Γιατί φοβάστε; Θυμηθείτε, δεν είστε ένας άντρας ή μια γυναίκα. Δεν είστε αυτό που νομίζετε πως είστε. Είστε αθάνατες οντότητες.


    Οι συνήθειες είναι οι πιο θανάσιμοι εχθροί σας. Όπως ο Ιησούς κατάφερε να εκδηλώσει την αγάπη Του και να πει, όταν δοκιμαζόταν σκληρά: « Πατέρα, συγχώρεσέ τους, διότι δε γνωρίζουν τι κάνουν», έτσι πρέπει να συγχωρέσετε τις δύσκολες δοκιμασίες σας λέγοντας: « Η ψυχή μου αναστήθηκε. Η δύναμή μου είναι μεγαλύτερη απ’όλες τις δοκιμασίες μου γιατί είμαι το παιδί του Θεού». Έτσι, οι πνευματικές σας δυνάμεις θα επεκταθούν και η κούπα της συνειδητότητάς σας θα είναι αρκετά μεγάλη ώστε να χωρέσει τον Ωκεανό της Γνώσης. Οι συνεχώς πεινασμένες σας επιθυμίες πρέπει να φροντιστούν και να τραφούν με το κατάλληλο περιβάλλον και δραστηριότητα. Τότε θα είστε χαρούμενοι
και ευήμεροι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου