Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011


Ω Σιωπηλό Γέλιο, χαμογέλα Εσύ μέσω της ψυχής μου. Άσε την ψυχή μου να χαμογελά μέσω των ματιών μου. Πρίγκιπα των Χαμόγελων, ενθρονίσου κάτω από το θόλο της έκφρασής μου και θα προστατεύσω τον τρυφερό Σου Εαυτό μέσα στο κάστρο της ειλικρίνειάς μου, έτσι ώστε καμιά ενέδρα αντάρτικης υποκρισίας να μη Σε καταστρέψει. Κάνε με έναν Εκατομμυριούχο των Χαμόγελων, ώστε να σκορπίσω το χαμόγελό Σου στις θλιμμένες καρδιές ελεύθερα, παντού!
 


Αρχίζοντας με τη χαραυγή, θα εκπέμψω το κέφι μου σε όλους όσους συναντήσω σήμερα. Θα είμαι η πνευματική λιακάδα για όσους περάσουν από το μονοπάτι μου αυτή τη μέρα.


Θα ανάψω τα κεριά των χαμόγελων στο στήθος αυτών που τους λείπει η χαρά. Μπρος στο άσβηστο φως της ευθυμίας μου, το σκοτάδι θα εξαφανιστεί από τα στήθη των αδελφών μου.




Θεϊκή Μητέρα, δίδαξέ με να αγαπώ και να υπηρετώ τους άλλους. Δίδαξέ με να λέω την αλήθεια, όπως θέλω οι άλλοι να μου λένε την αλήθεια. Δίδαξέ με να αγαπώ τους άλλους, όπως εύχομαι αυτοί να με αγαπούν. Δίδαξέ με, Μητέρα, να κάνω τους άλλους χαρούμενους- να κάνω τους άλλους να χαμογελούν. Δίδαξέ με, Μητέρα, να βρίσκω την ευτυχία μου στην ευτυχία των άλλων.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου